Скринька довіри


Соціальна служба інформує:

ДОМАШНЄ НАСИЛЬСТВО В УМОВАХ КАРАНТИНУ:
ЩО ПОТРІБНО ПРО ЦЕ ЗНАТИ

Мій дім – моя фортеця. Так кажуть, коли вважають власну домівку найбезпечнішим місцем на планеті, місцем, де можна уникнути несправедливості та кривди. Але що робити, якщо власний дім є пасткою і загрозою для життя?

 

У зв’язку з карантинними заходами в світі відслідковується тенденція до збільшення кількості розлучень і домашнього насильства. Так у Китаї різко зросла кількість поданих заяв про розлучення, а в Італії зросла кількість випадків сімейного насильства...


Стоп булінг


Під час проведення загальношкільних батьківських зборів, соціальним педагогом було розкрито питання "Вплив Інтернет-ресурсів на поведінку дітей"


До Всесвітнього дня профілактики захворювання на СНІД, учні 10 класу представили плакат на тему: "Профілактика  ВІЛ/СНІД" 


На початку грудня  з учнями 11 класу було проведено виховну годину на тему: "Про ВІЛ/СНІД повинен знати кожен". Учні брали активну участь у обговоренні проблеми, дискутували, ставили питання та шукали на них відповіді.


У листопаді  з учнями 5 класу була проведена година спілкування на тему: "Про культуру поведінки". Соціальним педагогом були запропоновані різні ситуації, які вимагали правильного застосування тих чи інших правил поведінки.


У листопаді  з учнями 7 класу було проведено профілактичне заняття  "Сімейна розмова".  Діти працювали з тематичними щоденниками, виконуючи різноманітні завдання в рамках протиалкогольної програми.


АРТ - терапія

Індивідуальне корекційне заняття з учнем п’ятого класу Кучеров Артемом.

АРТ – терапія являється одним із самих приємних і цікавих способів для зняття стресу як у дітей, так і дорослих. Під час малювання знижується активність тих частин головного мозку, які відповідають за емоційність, в результаті цього з’являються легкість і спокій.


Корекційне заняття "Дерево життя"

 «Шкільна адаптація» це  різні  проблеми і труднощі, що виникають у шкільному житті дитини.

Із цим поняття пов’язують відхилення в навчальній діяльності – утруднення в навчанні, конфлікти з однокласниками, неадекватну поведінку.

 Цілком природно, що подолання тієї чи іншої форми дезадаптивності  повинне бути спрямоване на усунення причин, що її викликають.

 

Для пришвидшення процесу адаптування та усунення форм дезадаптації проводяться групові та індивідуальні форми колекційної роботи.


Правила безпечного користування Інтернетом

Download
10 правил безпечного користування Інтернетом
10_docx.pdf
Adobe Acrobat Document 115.8 KB
Download
Батькам та дітям про онлайн-безпеку
_doc (2).pdf
Adobe Acrobat Document 90.2 KB


"Стоп Булінг"

булінг

З учнями 8 класу проведено виховну годину "Стоп булінг". Діти познайомилися з терміном "булінг" та безпосередньо з типом такої поведінки, з можвістю її уникнути.


Download
Булінг. Посібник для батьків
BullyingUK.pdf
Adobe Acrobat Document 782.0 KB

Як захистити дитину від знущань однолітків

    Для малюків дитячий садок стає практично другим домом, де вони з інтересом проводять час за різними іграми, складають кубики й разом учать алфавіт. Звичайно, найменше, що ви можете очікувати від групи таких юних і прекрасних створінь, – це «булінг» (різні прояви агресивного переслідування). Однак діти молодшого віку можуть стати осередком булінгу як в якості жертв, так і в якості агресорів, до того ж навіть частіше, ніж старші діти. У віці від трьох до п'яти років вони ще тільки починають учитись того, як знаходити спільну мову з оточуючими, вони менш досвідчені у вирішенні проблем, які часто виникають під час їх спільних ігор з іншими дітьми. Тому для вирішення певних непорозумінь вони використовують не ефективні способи врегулювання конфліктів, а агресію.


Пам’ятка школярам, як уникнути небезпечних ситуацій.

    Як запобігти насильству:

  • Я знаю напам’ять усі адреси, номери телефонів та імена людей, котрим я довіряю. Люди, котрим я довіряю – це мої батьки чи хтось інший, хто піклується про мене та хоче, щоб я був/була у безпеці.
  • Я пам’ятаю про телефони спеціального та негайного виклику: „101” (пожежна охорона), „102” (міліція), „103”(швидка медична допомога).
  • Я маю номери телефонів дільничого інспектора, соціальної служби та телефону довіри.
  • Я нікому не дозволяю принижувати та ображати мене.
  • Я не ходжу в пізній час один/одна по вулиці. 
  • Я ніколи не розмовляю з незнайомими людьми, нікуди з ними не іду, нічого у них не беру, не сідаю до них у автомобіль. 
  • Якщо мені загрожуватиме небезпека, я буду тікати, кричати, привертати до себе увагу. 
  • Я не ввійду з незнайомцями до ліфту. 
  • Я не впускаю в помешкання незнайомців, якщо я один/одна дома. 
  • Я знаю, де знаходиться моє свідоцтво про народження. 
  • Якщо зі мною трапиться щось недобре, я негайно розкажу людям, яким я довіряю.
  • Я чітко та послідовно знаю, що буду робити, куди зателефоную, піду, кому розповім, якщо зі мною трапиться щось недобре.
Download
Пам'ятка школярам, як уникнути небезпечних ситуацій
_do.pdf
Adobe Acrobat Document 29.8 KB
Download
Як захистити дитину від знущань однолітків
_doc (1).pdf
Adobe Acrobat Document 90.2 KB


Download
Особливості адаптаційного періоду учнів
Adobe Acrobat Document 425.5 KB
Download
5 шляхів до серця дитини
5_doc.pdf
Adobe Acrobat Document 75.3 KB
Download
Алгоритм професійного самовизначення
Пам'ятка для старшокласників
_docx (10).pdf
Adobe Acrobat Document 641.2 KB
Download
Поради батькам конфліктних дітей
_doc.pdf
Adobe Acrobat Document 125.8 KB

Download
6 способів захистити дитину від насильства
_doc.pdf
Adobe Acrobat Document 56.4 KB
Download
Рекомендації щодо зниження агресії у дітей
_docx (1).pdf
Adobe Acrobat Document 72.2 KB